بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

37

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 فردا اولین امتحانمه اندیشه 2 دارم 118 تا سوال داده استاد که از اونا میاد اما تمام متن کتاب سوال درآورده اصن سرکاری بود ! دیروز یه مقدار ش رو خوندم امروزم تا سوال 50 یه مقدارم بعضی قسمت هاش فهمیدنش آسون نیست ... این و این هم من درحال مطالعه ... دیشب عموم اینا اومدن و منم عاشق نازی خانوم دخترکوچولوش هسدم ... اونم دوستم داره بیشتر از همه به من میخنده الهی فدااااااااش بشه دخترعموش ... پنجشمبه م با آجی حوصله مون سر رفته بود رفتیم کافی شاپ بعدشم خانه کتاب رفتیم واسه آجی دوتا کتاب خریدیم ... پنجشنبه فقط رفتم جزوه بگیرم از زی زی که قبلا واسه م کپی گرفته بود تا رسیدم سرویس رفت ! هیچی دیگه بعد نیم ساعت رو پا ایستادن سرویس اومد و رفتم ! ...

پ ن : خدا جون میشه امشب بخاطر این شب ها که همش شادی و ولادت دل منو شاد کنی ... من هیچ راهی ندارم آخه ... پس از کی بخوام ...

ای کاش یه معجزه بشه و من از ته دلم بخندم . یعنی میشه ؟ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی