بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

23

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ق.ظ
 امروز استاد حرف قشنگی زد گفت از بهار باید درس زندگی بگیریم دوتا درس اول اینکه ما هم چون جزئی از طبیعتیم با اومدن فصل تازه میتونیم تغییر کنیم و دوم اینکه نه غم و نه شادی پایدار نیست پس باید حواس مون به عمر مون باشه فعلا که زندگیم رو مود غمه ...  اومدم خونه خیلی خسته بودم آبجی گفت بیا بریم بیرون هرچی گفت نرفتم حال نداشتم ... شب کیک کاکائویی به سفارش آبجی ها درس کردم ... اینم  عکس ش.

پ ن :
خدای مهربونم .... توکل به خودت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی