بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

24

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ق.ظ
آرومم ... دنیا رو نمیدونم اما من آرومم ...  شنبه عصر تو چند لحظه تصمیم گرفتم برم بیرونو واسه مامان هدیه بگیرم هرچی فکر کردم چی بخرم خوشش بیاد نتبجه نداد سریع رفتم پاکت پول و یه رژ خریدم گفتم مامان هرچی دوست داره بگیره واسه خودش ... مامان که حسابی خوشحال شد گفت انتظار نداشتم  و ازونجایی که بقیه اعضای خانواده تشریف نداشتن مثله دختر کوچولوها پریدم بغل مامان ... این هم هدیه های روز مادر پارسال یادمه صبح رفتم کلی مقوا و روبان و این چیزا خریدم شب که شد اینطوری تزئین کردم ! بعد از کلی تلاش آخر اونی که میخواستم نشد کلی مدل درست کردم اما به نتیجه نمیرسید ! آخرشم ساده شد ! پنجشمبه دی: هفته پیش خواب موندم ! لذا ساعت 12 رسیدم یونی و نرفتم سرکلاس هرچی به استاد تو تایم بعدی میگم برام حضور بزن میگه نه ! میگم الان که اومدم میگه نه ! این کلاس مونه ! اینم که همین استاده س ! که کوئیز گرفتناش جریان داره ! هفته دیگه م میان ترمش ! این عکسا کلی دلمو خنک کرد چون جلسه اول گفت به شدت با دست گرفتن گوشی تو کلاس مخالفم ! دی: شب ش رفتیم با آجی همون شهرکتاب همیشگی مون که من عاشقشم و ازونجایی که این روزها اشتهام زیاد میشه رفتیم رستوران این و این  م عکس غذا ... ساندویچی که خوردم عالی بود همون مزه ای که میخواستم بار اول بود خوردم هم سالمه هم خوشمزه البته اگه طعمش خراب نشه ! این کیک موز و گردو رو بار اول درست کردم جمعه صبح واسه خاله اینا که همه خوش شون اومد ... اینم بعد برش ... شب م رفتیم خونه اون یکی خاله ... مزه غذاش مونده زیر دندونم ... واقعا خیلی خوشمزه شد با اینکه خالم کوچولو ! یه عکس از مامان گرفتم میبینمش دلم تنگ میشه ... الانم دیدم دوباره ... خدای مهربونم توکل کردم به خودت ... 

پ ن :
بازی رو به سرانجام رسوندم البته تقریبا !
بار آخرم باشه واسه بی لیاقتا تو درس کاری کنم ... خوشم میاد درحق شون همون کار زشت خودشون جبران میکنن ... خدایا دلم گرفت ازشون ... 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی