بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

92

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ
روزهای اول ماه محرم شوهرخاله رفته بودن سفر منم چند روزی رفتم خونه خاله اینا که تنها نباشن ... هم من از تنهایی در اومدم هم خاله و پسر کوچولوش ... این ترم به طرز خیلی خفنی !!! یکی در میون تر از ترم های پیش میرم دانشگاه ! هرچند سعی میکنم با برنامه ریزی که کردم عقب نیفتم ! این ترم رویه م رو عوض کردم و اجازه نمیدم از اخلاقم سوء استفاده کنند ! دیگه چندبار دیگه باید خودم سرزنش کنم ؟! هرچی زی زی پیغام پسغام فرستاد و سعی کرد به قول خودش تو پروژه ها مکمل م باشه ! دیدم واقعا نمیتونم قبول کنم ! خودشم خوووووب دلیل ش رو میدونه ! گفت غلط کردم ترم پیش ! اما من تدافعی برخورد نکردم ! بازم با مهربونی ! اما زیر بار نرفتم که باهم هم گروه باشیم ! دلیل مم این بود : من این ترم برنامه م عوض شده و کمتر از قبل میام سر کلاسا اینطوری تو عقب میفتی و مدیونت میشم ! که درواقع همین هم هستش ! یه روز استاد شبیه سازی که داشت درمورد موضوعات پروژه صحبت میکرد تا رسید به مورد آخر و ذهنم پرت شد به عنوان درسی که قرار بود از دروس ارشد رشته ی مورد علاقه م باشه ! هفته ی بعدش با استاد صحبت کردم و قبول کرد تا همین موضوع رو انتخاب کنم ... اما بعدش کلی استرس گرفتم که مبادا از پس ش نتونم بر بیام ! همون روز با خاله قرار گذاشته بودیم بریم زیارت ... منم مستقیم از دانشگاه رفتم ... با خدا خلوت کردم ... قران رو که باز کردم دیگه تموم نگرانی هام فروکش کرد ... شب که رفتیم خونه ی خاله کلی گپ زدیم ... منم داستان های خودم و زی زی رو براش تعریف کردم که خاله نزدیک بود شااااخ دربیاره ! همش میگفت تو چطوری تحمل ش کردی !؟ منم هر لحظه به عقل خودم شک میکردم !!!
پ ن :
درمورد هریک از عبارات زیر انشایی بنویسید :

پیچاندن کلاس نرم افزار با لیلی  و اقدام به عکس برداری هنری
تشویق کودک سرکش درون به امر تحصیل
خوشمزه جات ناسالم
و نگرانی پدر درمورد ریزه میزه بودن شما !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی