بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

33

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ
نزدیک ده صبح بود که بیدار شدمو اول رفتم بیرون واسه مامان بعد اومدم خونه سریع صبحانمو خوردمو رفتم کافی نت که گزارش همراه با عکسا شو پرینت رنگی بگیرم ... انصافا خیلی خوب شد ... بعدشم رفتم یونی ... گزارشو تحویل دادم که بسیار تشکر نمودن ! اما بچه ها از برنامه راضی نبودن که منم همچنین از بچه ها راضی نبودم ! نقاط قوت و ضعف برنامه رو توضیح دادم واسه مسئول مون و قرار شد ان شالله از ترم بعدی با درنظر گرفتن تجربیات برنامه های بهتری داشته باشیم... بعدش با دوستم رفتیم سرکلاس معماری با اینکه دیر رسیدم استاد همچنان درحال چرت و پرت گفتن بود و دست از سر کچل ما برنمی داشت !!! بعد دقیقا یه ساعت حرف زدن شروع کرد به تند تند نوشتن اونم تو نیم ساعت !!! تایم بعدی برگه میان ترما رو داد که 4 شدم از 5 ... بعدشم رفتیم سرکلاس پایگاه که یه فصل از طراحی الگوریتم واسه امتحان فردا رو خوندم ... 5 کلاس تموم شد از جایی دیگه پیاده اومدم 6 خونه بودم ... از اون خیابونی که دقیقا دوسال پیش همون وقت کتابخونه م توش بود رد شدم خاطرات خوبم بسیاااااااار خوب روزهای درس خوندنو کلاس ها و مری حانی و غزل زنده شد ...

پ ن : خداجونم بابت اون همه روزهای خوب حتی روز خیلی قشنگه کنکورم ازت ممنونم ... یه دنیا ممنونم ...
دلم به شدت واسه خرخونی کردن تو شیمی و ریاضی تنگ شده ... خیلی م تنگ شده ... 
دوستم گفت ترم یک اینقدر خوب میخوندی نابغه بودی ! خندیدم گفتم نه در اون حد ! گفت حیف شد دیگه اونطوری نیستی ...
از ته دلم میخوام با عشق این درسای دوست نداشتنی رو بخونم ... 
خدایا فقط تو میتونی بهم کمک کنی ... به تو مدیونم همیشه / مگه میشه بی تو باشم ...