بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

38

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

چقدر خوبه که دست های خدا رو تو دستات حس کنی ... چقدر حس قشنگیه که خدا بهت بگه صدا تو شنیدم تو جوابم رو ندیدی ... اینقدر که حواست پرت شده دیگه به زندگیتم نگاه نمیکنی ... این هفته خدا بهم یادآوری کرد ... خدایا شکرت ... خیلی مهربونی ... 

پ ن : خدا جونم یه دنیا ازت ممنونم به خاطر اینکه بهم نشون دادی حواست بهم هست ... خیلی حس خوبی دارم .

چقدر خوبه که درس خوندن حالتو خوب کنه و نزاره به چیزهای بد فکر کنی ... خدایا شکرت .