بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

40

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ
امروز همون حسی رو نسبت به نتیجه امتحان م داشتم که ترم پیش بعد امتحان مدار حس ش کردم ... دیشب تا 3 خوندم آبجی تحقیق م نوشت چون استاد فرموده بودن 15 صفحه دست نویس ! منم که فرصت نداشتم آبجی زحمتش برام کشید یه زحمت دو ساعته ... صبح یازده و نیم یونی بودم نیم ساعت معطل بودیم و منتظر حاجاقا که تحقیق بهش تحویل بدیم !!! بعد با زی زی و نیلو تا خود نیم ساعت به امتحان خوندیم وسط هاش م کلی خندیدیم !!! ناجور خندیدیم !!! زی زی به نیلو میگفت هر حرفیو نزن این (من!!!) خجالت میکشه !! آخه تقصیر ما نبود که !!! تقصیر سوتی مسئول کتابخونه بود !!! ... سر امتحان مراقبه خیلی که نه خییییییییلی شل بود !!! پاسخنامه ها رو پخش نمیکرد !!! منم همش رو صندلیم تکون میخوردم هرکسی یه جور تیک داشت !!! اصن تا ساعت 4 شد خیلی طول کشید ! همه رو نوشتم البته درست و غلط ش رو خدا داند ! چون ظاهرا امتحان سخت بود ! من بیشتر از همه رو فصل 4 مسلط بودم !!! بچه ها میگن دوباره تکرار میکنم که میگن ! امتحان بلد نبودن و بد نوشتن !!! همه شون پاس میشن !!!

پ ن : خدایا شکرت که اینقدر هوا مو داری ... خدایا شکرت به خاطر اخلاق و رفتار خوب مامان بابام خدا جون هرچی ازت تشکر کنم کمه امروز فهمیدم چه مامان بابای خوبی دارم ... شکرت .
خیلی خسته بودم سر شب چشم هام باز نمیشد اما الان خوابم نمیاد !!!
سه شنبه دوتا امتحان به فاصله نیم ساعت دارم !!! توکل به خدا .
این و این حاشیه های امتحان اندیشه 2 که هنوز بعد یه هفته نمره ش نیومده !
امروز خیلی شلوغ بود ... خسته م.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی