بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و پرواز میکنم به بلندای احساس و روشنای خیال

بیکرانه های ذهن من

و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۶:۱۷
    81
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۰۶
    80
  • ۱۲ ارديبهشت ۹۴ , ۱۷:۰۰
    79
  • ۵ دی ۹۳ , ۰۲:۱۶
    68
  • ۳۰ آذر ۹۳ , ۱۴:۵۹
    67
  • ۵ آذر ۹۳ , ۲۰:۴۰
    65
  • ۴ آذر ۹۳ , ۱۰:۵۱
    64
  • ۱ آذر ۹۳ , ۲۲:۲۷
    63
  • ۲۷ آبان ۹۳ , ۰۰:۵۵
    61
  • ۱۹ آبان ۹۳ , ۲۰:۴۳
    60

42

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ق.ظ

دوشنبه بود که فرداش دوتا امتحان ساختمان و معماری داشتم نزدیک سه ظهر شروع کردم تا دوازده شب تموم ش کردم البته حذفی نبود و نزدیک 45 صفحه جزوه ... از اون روز فهمیدم میتونم تند بخونم و بفهمم ... صبح م معماری خوندم چون فقط از نمونه سوالا بود همون 14 تا رو خوندم ... سر امتحان ساختمان مراقبه اومده میگه دخترم چرا اینقدر استرس داری ؟ منم فقط لبخند زدم بعدش گفتم نه مضطرب نیستم ... انگار نگران بودم ولی خودم حالیم نبود دست راست م سهی جلوم مری و پشت سرم سپیده نشسته بود کلا جو آروم نبود ! نزدیک سه و بیست دقیقه بود برگه م رو دادم یه آبی به دست و روم زدم به شدت خسته بودم یه سوال امتحان پیاده سازی بخشی از پروژه بود که 3 نمره داشت و کلی کد نویسی دیگه ... یه نگاه دیگه به سوالای معماری انداختم یه کم شکلات خوردم به ساعت که نگاه کردم نزدیک 4 بود و من سر امتحان بعدی نشسته بودم ... سوالا عین همونا بود که استاد داده بود ! چشم رو هم گذاشتم ساعت 5 بود و این دوتا امتحانم تموم شد ... با زی زی رفتیم تو حیاط اون رفت میکاپ ش رو تجدید کنه منم نشستم رو پله های انجمن موسیقی دانشگاه ... یه نگاه به آسمون یه نگاه به ابرها انداختم ... یه نگاه به زمین که آفتاب با گرمای شدید ش بی منت اون رو روشن کرده بود ... چه روزهایی اومد و رفت یاد روز اول دانشگاه افتادم ... نزدیکای 4 بود نشستم سر طراحی الگوریتم  ... تا اونجا که تونسته م خوندم البته خیلی م نبود حجم ش ... فردا نزدیک 11 یونی بودم با زی زی و نیلو نشستیم بخونیم  ... با زی زی رفتیم سلف بعد بستنی و ساندویچ نشستیم به خوندن همه رو دور کردیم منم فرمولا رو تا آخرین لحظه نگاه کردم یادم نره آخه همه جواب به فرمولا بستگی داشت ... اول امتحان با استرس شروع کردم آروم آروم نوشتم و درنهایت به دوتا سوال نرسیدم ! البته بچه هام وقت کم آوردن چون جوابا خیلی طولانی بود اینم بماند که سوال 4 رو فهمیدم یه جا عدد اشتباه گذاشتم ! و هر مرحله جوابش به مرحله قبلی بستگی داشت ! به شدت خسته بودم تا رسیدم خونه صورتم شستم وضو گرفتم دوباره میکاپ کردم عرض 5 دقیقه ! با یه خط چشم کج و کوله ! یه مهمونی بامزه خونوادگی واسه عروس 10 روز آینده داشتیم ... خداروشکر خوش گذشت ... جمعه رفتیم بیرون دور بزنیم چون خیلی حال و هوا سنگین بود ... یکشنبه صبح م فقط فیزیک م رو مرور کردم ... وقتی رفتم سر امتحان آرامش خاصی داشتم سوالا رو نوشتم سه و ربع بود که برگه م رو دادم ... بعد یه استراحت کوچیک رفتم سر اقتصاد که اصن مغزم نمیکشید ! سوالا هیچکدوم عین جزوه که هیچی عین مثال های کتاب م نبود ... هیچکس به جواب آخر هیچکدوم از سوالا نرسید !!! و اینگونه بود که امتحانای ترم چهار تموم شد ... شب با آبجی رفتیم رستوران منم دوتا انیمیشن زبان اصلی و این رژ خریدم ... یکشنبه م که روز عروسی بود ساعت 6 تشریف بردم آرایشگاه ! یه خانومه که گفت عروس شدی !!! یکی دیگه فکر کرده بود نامزدیمه !!! ههههههههههه !!!! خلاصه که بسی زیبا شدیم ! بابا که اومد آرایشگاه دنبالم گفت چادر بکش رو صورتت !!! داریم عروس میبریم ... وقتی اومدم خونه مامان زنگ زد آرایشگاه کلی ازشون تشکر کرد ... عروسی خیلی بهمون خوش گذشت ... دخرعموی خوشگلم بغل کردم گاهی م دور عروس میچرخیدیم ... جشن شون پرفکت بود ... عالی بود ... یه مهمونی بدون گناه با دف و یه خانوم که واقعا قشنگ میخوند ... به جای اون همه موزیک که روان آدم با شعرهای بی محتوا شون آشفته میکنه ... و بالاخره این روزهای قشنگ اومد ... ماه خدا ... خوشحالم که امسال هم زنده هستم ... الحمدلله .

پ ن : موقع امتحان فیزیک فهمیدم انگار خدا قلمم رو بدست گرفته و مینویسه ... خدایا شکرت .

این ترم سر امتحانات بجز اقتصاد با آمادگی کامل رفتم ... خدایا ممنونم ازت که بهم کمک م کردی و  بهم آرامش دادی .

این دوتا بازی رو دیروز نصب کردم اصلا خوشم نیومد .

این هم زولبیا دستپخت خودمان !

خدایا بابت همه چیز ازت ممنونم ... ای مهربون ترین .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی